Copiii trebuie sa manance legume!


De fiecare data cand prieteni sau rude care au copii se anunta la masa, ma uit mirata la Olivier si spun :"bun, stiu ce sa gatesc pentru cei mari dar... copiii, ei ce mananca ?"
Daca si voi sunteti in aceeasi situatie, crema de legume de mai jos poate sa fie o solutie buna!

Crema de legume

Ingrediente

3 tulpine de praz
3 cartofi
4-5 frunze de telina
25 g de unt
75 cl de lapte
75 cl de apa
1 cub de vegeta

1 aluat de foietaj
seminte decojite de floarea soarelui, seminte de mac, susan
1 galbenus

Preparare

Puneti la incalzit apa si cubul de vegeta.
Curatati cartofii. Taiati pe lung prazul si spalati-l bine sub un jet de apa.

Taiati cartofii in cuburi si prazul in rondele.
Caliti legumele in unt.
In momentul in care apa incepe sa fiarba, adaugati legumele si laptele.

Lasati supa pe foc mijlociu pana cand legumele s-au fiert.
Pasati legumele cu ajutorul unui robot plonjor.

Adaugati sare dupa gust.
Intindeti aluatul si ungeti-l cu un galbenus de ou. Presarati semintele.

Decupati in forme dragute si puneti-le la cuptor la 200°C timp de 15 minute.
Serviti!
Pofta buna!

Comentarii

Ina Todoran a spus…
Irina mii si mii de laude pt ca promovezi bucate sanatoase! Te apreciez mult. Cred ca aceasta crema e buna nu doar pt cei mici, nu? :-P
Irina a spus…
Multumesc... Drept sa-ti spun si noi am mancat cu mare placere !
Anonim a spus…
Irina super idee !! felicitari .. si "copilul meu el mare" o sa manince cu drag cu un omulet linga :-))
Alina a spus…
Grozave poze si grozava idee. N-am copii, dar sunt sigura ca o sa folosesc reteta, macar pentru senzatia de confort pe acre ti-o da posibilitatea sa te simti inca o data... copil. Felicitari, Irina!
Anonim a spus…
Salut. Imi place foarte mult cum scrii. Ai fi interesat sa facem un link exchange?
Id mess/mail: andrei_the_wise@yahoo.com
blog: www.varby.ro
Daca esti de acord astept un raspuns pe mail.
Daca nu te intereseaza imi cer scuze ca te-am deranjat.
Sa avem bafta la trafic!
Irina a spus…
Imi pare bine Cristina! Sper sa iti fie de folos ...
Irina a spus…
Miron, multumesc mult de tot. Noi mancam iarna supe si ciorbe fierbinti si parca senzatia de confort ajunge la extrem...
Irina a spus…
Andrei, as vrea sa facem cu mare placere! Blogul tau este foarte interesant si mi-a placut mult! Problema e ca pe lista mea apar bloguri culinare...
Nu m-ai deranjat ABSOLUT DELOC si imi face mare placere ca ai intrat pe blogul meu.
Pe al tau l-am pus la "favorite" si sper sa intru des si sa citesc lucruri interesante! Bafta multa in continuare!
roxana a spus…
Irina, nu numai ca imi plac bucatele tale, dar pozele sunt ca de obicei absolut minunate. Ai un talent extraordinar, si ma bucur de cate ori trec pe la tine.
Unknown a spus…
wonderful blog and wonderful recipes compliments
Niko a spus…
Felicitari si din partea mea!
Am vazut reteta de cum ai postat-o si mi-a placut. Am citit undeva despre combinatia de supacrema-de-legume si pateuri si tot visam sa o pun in practica... Acum am si reteta.

Sa vina musafiriiiiii!!!!
Irina a spus…
Roxana, ma bucur ca iti plac bucatele si pozele mele, te astept intotdeauna cu mare placere!
Irina a spus…
Carmen, thanks a lot ! You understand Romanian ?
Irina a spus…
Niko, sper sa iti placa!
Edith a spus…
Faina supitza si faina prezentare :)
Irina a spus…
Multumesc mult, Edith
Anonim a spus…
Ai facut o treaba minunata aici! Nu mi-a placut ca ai incadrat, insa, la bucate sanatoase pentru copii, cubul de vegeta!
Multa sanatate si noroc!
teodora a spus…
delicios suna. trebuie incercat! multumesc si felicitari pt idee!
Irina a spus…
Frumos nume...zana zorilor. Multumesc pentru mesaj.