"Reteta mea cu miere"

Apidava si Teo's Kitchen va invita la concursul "Reteta mea cu miere".
Gasiti toate informatiile pe blogul lui Teo : Teo's kitchen

Si pentru ca mie imi place mierea foarte mult incercand sa o folosesc de fiecare data in locul zaharului, si pentru ca micul dejun de astazi a fost tocmai un muffins cu miere si prune ce s-a potrivit extraordinar de bine cu ceaiul alb fierbinte Kusmi, iata reteta cu care m-am hotarat pe loc sa particip!

Muffins cu miere, prune, nuci si o umbra de scortisoara

Ingrediente
2 oua
50 g unt topit
2 linguri de zahar pudra
2 linguri de miere
8 linguri de faina
1 pachet de praf de copt
10 prune mici
1/4 lingurita de scortisoara
5 nuci

Preparare
Amestecati ouale cu zaharul si cu mierea.
Adaugati untul topit, apoi faina, praful de copt si scortisoara. Amestecati din nou pana cand faina s-a incorporat bine.
Spalati prunele, uscati-le cu un servet, scoateti samburii si taiati-le in bucati mici.
Curatati nucile, taiati-le fin si amestecati-le in aluat impreuna cu prunele.
Varsati aluatul in formele de muffins.
Incalziti cuptorul la 180°C, puneti tava la cuptor timp de 20 de minute.
Pudrati cu zahar si serviti.
Pofta buna!

Comentarii

roxana a spus…
Combinatia de ingrediente este excelenta zic eu, aspectul muffinsilor ... ii mananci din ochi, iar ceaiul alb merge de minune langa!
Felicitari pt idee, Irina, succes si-ti tin pumnii stransi la concurs! :)
Irina a spus…
Acest comentariu a fost eliminat de autor.
Irina a spus…
Roxana, particip de placere... eu n-am castigat niciodata! Dar mi-a placut ideea si culmea a fost ca le-am pregatit chiar azi. Nici nu-mi trecea prin gand sa le postez!
Anonim a spus…
Felicitari pentru retete.
E super blogul tau.
Te asteapta un premiu la noi pe blog.
VertAnge a spus…
Succes la concurs! Eu sunt o mare iubitoare a mierii...parca nu ma simt la fel de vinovata ca atunci cand mananc zahar:)
Niko a spus…
Ce bine suna! Deja salivez! Unde trebuie sa votam?
Irina a spus…
VertAnge, multumesc! Particip de placere, si mie imi place mierea foarte mult!
Irina a spus…
Niko, nu trebuie sa votezi dar poti sa faci aceeasi reteta, daca vrei! Mi-a placut mult painea pe vatra!
Anonim a spus…
Irina, am facut prajitura in forma de muffins!
Foarte buna, multumesc.
Alina
Honey Queen a spus…
Buna Isabela,
Desi nu am reusit nici pana azi sa postam pe site-ul apidava toate retetele de la acel concurs, dorim sa ne luam revansa promovand site-uri culinare deosebite pe noul blog www.apidava.blogspot.com
Daca doresti, esti binevenita sa ne mai sugerezi cateva link-uri la retete deosebite cu miere, astfel incat lumea sa se bucure de ele, si noi sa stabilim cat mai multe canale de promovare a mierii, dar si a gastronomiei "homemade" si a micilor secrete culinare.
Honey Queen a spus…
Sunt datoare cu un miel, ca te-am rebotezat ;) Imi cer scuze....e o ora cam tarzie...
Miel nu am, dar poate ma revansez cu ceva mai dulce ;))