Pentru ca totul e miscare...

Si primavara e deja la mine in gradina. Cu verde si multe flori.
Pentru ca, de cateva saptamani, timpul a trecut prea repede si nu am vazut liliacul inflorit.
Pentru ca azi dimineata soarele mi-a zambit parca pentru prima data.
Pentru ca imi e cald si am dat pulovarul jos.
Pentru ca Filou doarme la soare si eu dorm alaturi de el.
Pentru ca aud zumzaitul albinelor. Deja?
Pentru ca legumele si fructele au din nou gust. Si culoarea rosie.


Tiramisu cu fructe rosii
Ingrediente
500 g mascarpone
5 oua
5 linguri de zahar
3 linguri sirop de capsuni
24 piscoturi
Fructe rosii (zmeura, capsuni, afine, mure, etc.)

Preparare
Separati galbenusurile de albusuri.
Amestecati mascarpone, galbenusurile si zaharul cu un mixer timp de 6-7 minute pana cand obtineti o crema groasa, untoasa.
Bateti albusurile spuma foarte bine (3-4 minute). Amestecati crema cu albusurile de jos in sus pentru a incorpora cat mai mult aer.
Diluati siropul in cateva linguri de apa.
Inmuiati piscoturile in timp ce incepeti sa construiti tiramisu.
Un strat de piscoturi, un strat de crema, un strat de fructe s.a.m.d.
Lasati tiramisu la frigider timp de cel putin 8 ore.
Degustati.
Pofta buna!

Comentarii

Anonim a spus…
Adooor foografiile tale! Felicitari!
Alina
Lia a spus…
Da totul prinde culoare si gust.
Ce minunatie !
Mi-a fost dor de postarile tale.
Te pup.
MariaM a spus…
De data asta ai luat-o inaintea verii. :), arata minunat.
lili a spus…
stii ce le fac eu la fructele de padure,le pun cu zahar si le las sa se decongeleze,apoi torn peste tiramisu cu ssirop cu tot dar abia in momentul serviri.E fitza .Si mai fitza e blgul tau.Mersic.
Bucate Apetisante a spus…
Super reteta, super descrierea primaverii.
Ce mai faci tu si ce mai face dragul Filou?
Delicioasa a spus…
Asteptam cu nerabdare o noua postare... Absolut minunat, delicios, armonios <3
Unknown a spus…
Am citit postarea cand ai pus-o, dar de atunci am revenit de cateva ori si am recitit-o. Poate pentru ca,totusi, primavara se lasa asteptata pe aici. Poate pentru ca fructele alea colorate ma binedispuneau. Sigur pentru ca azi a fost (in sfarsit) prima zi de primavara adevarata. Multumesc pt reteta.
Sa ai o zi buna.
MONONOKE KITCHEN a spus…
Ce pofta imi era oricum de fructele
astea... acum o sa le visez
in tiramisu!
Amalia a spus…
Draga Irina te rog daca se poate sa schimbi linkul din lista ta in www.haisagatim.ro iar denumirea Hai sa gatim cu Amalia. Multumesc mult!
Mi-am permis sa-ti scriu deoarece si eu te am in lista mea de bloguri favorite.
Retete culinare a spus…
Arata super tiramisu!
Irina a spus…
Alina, multumesc mult pentru mesaj!
Irina a spus…
Lia, imi pare bine sa te citesc!
Irina a spus…
Maria, sper ca vara a venit si la tine. La noi e .... seceta!
Irina a spus…
Lili, mi-ai dat o idee excelenta. Cred ca mai am niste zmeura prin congelator!
Irina a spus…
Antzu, ma bucur!
Irina a spus…
Fac asa si asa. Iar Filou o duce bine, cam deprima... ma vede mai rar!
Irina a spus…
Multumesc pentru mesajul delicios.
Irina a spus…
Brandusa, sper ca primavara a venit si la tine!
Irina a spus…
Mononoke, sper ca visul a fost frumos...
Irina a spus…
Boscodina, multumesc pentru urare!
Irina a spus…
Amalia, l-am schimbat, felicitari pentru nou blog!
Irina a spus…
Retete culinare, multumesc!