Culorile vacantei

Un iulie zbuciumat, pe fuga, uitat deja. Poate ca nu in totalitate. Cateva zile furate...la mare. Si ce imagini, si ce lumina, si ce culori. Ale vacantei. Imi era dor de fericire.
Gatesc destul de des un clafoutis cu branza de vaci, dovlecei si rosii micute, dulci precum ciresele. Si cand gasesc, cumpar un ananas Victoria, il tai felii, adaug putina miere diluata cu apa calda si presar zmeura congelata. Impreuna, dejunul devine un deliciu...

Clafoutis cu rosii si dovlecei


200 g rosii cherry
1 kg dovlecei
3 oua
200 g branza de vaci

Spalati dovleceii, taiati-le cotoarele, dati-i pe o razatoare mare si lasati-i la scurs cu o lingurita de sare timp de o jumatate de ora. Stoarceti-i bine, lasa destul de mult zer.
Preincalziti cuptorul la 180°C.
Amestecati branza de vaci cu ouale. Adaugati dovleceii si amestecati bine. Adaugati sare dupa gust. Varsati totul intr-o tava, egalizati. Spalati rosiile si taiati-le pe jumatate. Adaugati-le in tava.
Puneti tava la cuptor o ora.
Serviti cald sau rece.
Pofta buna!

Comentarii

Mihaela a spus…
Imi plac tare culorile vacantei tale :) Mai ales tarta cu piersici, arata "sooo french" :)
Anonim a spus…
Frumoase fotografii...si mie imi place tarta :P :*
catkitchen a spus…
Ce dor imi era de o postare de-a ta !!!! Imi place enorm cum prezinti totul , felicitari !!!
Anonim a spus…
Suna delicios! Cate oua trebuie?

Ioana
coco a spus…
o sa fac si eu ...delicios !
Anonim a spus…
Irina, sunt 3 oua, nu-i asa?
Alex

PS Mi-a fost dor de tine!
Craita a spus…
Se pare ca ai parte de o vara mai mult decat delicioasa!
Margot a spus…
O, stiu ce inseamna, tocmai ce am furat si eu cateva zile la mare! Culorile tale sunt minunate si iti doresc sa ai parte de cat mai multe pana la sfarsitul verii!
Angelica a spus…
Foarte frumos colajul de poze!
Cat despre luna iulie...sunt perfect de acord cu tine!
Timpul asta bata-l vina,trece mult prea repede!!!
Seara faina-ti doresc:-))
Haplea a spus…
Absolut senzationala tarta!!!
Unknown a spus…
Superbe poze si prepafrtele sunt minunate, ai un stil frumos de a prezenta retetele!
Poze superbe si o reteta care cu siguranta o voi incerca!
Zana Eficientei a spus…
Superbe fotografii, ca de obicei. :)