Din gradina

Din nou caise... Sper sa nu fie ultimele. Parca sunt din ce in ce mai parfumate, mai zemoase, mai insorite.

Crema de fistic si caise

3 galbenusuri
1 ou
400 ml lapte
50 g fistic macinat
75 g zahar

500 g caise
2 linguri de miere

Amestecati oul, galbenusurile si zaharul. Adaugati laptele si fisticul macinat. Varsati in borcane.
Incalziti cuptorul la 180°C. Varsati apa intr-o tava mai adanca. Puneti borcanele cu crema in tava si tava in cuptor timp de 30 de minute.
Spalati caisele, scoateti samburii, taiati caisele in sferturi. Puneti-le pe foc cu 1 lingura de apa si cu cele doua linguri de miere. Lasati pe foc mijlociu un sfert de ora sau pana cand se inmoaie. Mixati.
Scoateti crema de la cuptor, asteptati sa se raceasca, adaugati dulceata de caise.
Pofta buna!

Comentarii

Margot a spus…
He he Blanosul misterios care nu-si arata decat jumatate de fatza face toti banii! :D
roxana a spus…
Interesanta combinatia, de fistic si caise, Irina. Trebuie sa fie un desert tare gustos si cremos! De vara.
Filou are o privire asa de enigmatica si concentrata, de parca si-a ales deja unul din paharele cu bunatati dulci. E tare dragalas!
Lia a spus…
Mama lui Filou ,m-ai bagat in ceata .
Nu stiu la ce sa ma uit ,la ce sa ma minunez .
Matul asta pune in umbra orice reteta . :)
liana a spus…
Mie-mi place si crema, si pisicul, si pozele ... totul e minunat in preajma ta!
Andreea a spus…
Boticul pisicului de un roz impecabil ma face sa ma indragostesc iremediabil de el :). Dar vreau si un borcanel cu bunatate din asta cu fistic si caise. Multumesc! :)
catkitchen a spus…
Nici eu nu stiu la ce sa ma uit prima data , le iau pe rand , apoi le reiau si tot asa !!! Ador motanelul cel smecher , sta la panda , e clar !!! Stie el ce stie !!! ;)
Marian a spus…
Imi place foarte mult reteta, e foarte originala! Merita incercata, mi se pare perfecta pentru vara!
Bucate Apetisante a spus…
Fara suparare, eu la Filou ma uit mereu prima oara. :))
Desertul, muah!
Unknown a spus…
Aromata tare e reteta asta. Si-mi place si fisticul in crema de lapte. De pisic, nu mai vorbesc! :)
Ochii pisicului au o culoare adorabila. Seamana la ochi cu un motanel din ai mei.
Dar si reteta e frumoasa tare. Imi propun sa o incerc la un moment dat, mor dupa fistic.
ReteteSavuroase a spus…
Ador aroma caiselor si cred ca in combinatie cu fisticul ai
obtinut o crema delicioasa.
Haplea a spus…
O combinatie extraordinara!Weekend placut!
Folii auto a spus…
Delicioasa combinatia! Am savurat desertul doar virtual, dar cu siguranta il voi incerca pentru ca mi s-a intiparit pe retina :))
Unknown a spus…
Frumoasa combinatia, gustul cred ca e divin. Imi plac caisele enorm! Felicitari pentru blog si pentru lucrurile minunate pe care le faci in bucatarie!