Salata de ianuarie


Sau de an intreg. E una dintre salatele mele preferate. Descoperita intr-un restaurant acum ani buni. Am incercat apoi sa o reproduc.
Are un loc bun in caietul meu de retete. E pe placul meu, sper si al vostru.

Salata cu sos curry


10 cl smantana lichida
1 lingurite curry pudra
1/2 lingura vegeta (pui)

2 pumni de mazare
2 pumni de pastai de fasole tip mange tout
1 morcov
1 piept de pui
2 pumni germeni soia

Fierbeti mazarea si pastaile de fasole.
Radeti morcovul. Spalati germenii de soia si lasati-i la uscat.
Fierbeti puiul in apa si putin ulei. Lasati-l la racit, taiati-l apoi bucati mici.
Puneti smantana la fiert, adaugati curry si vegeta. Amestecati bine, tot timpul. Luati de pe foc imediat ce incepe sa fiarba. Lasati la racit.
Puneti impreuna legumele si puiul. Adaugati sosul si amestecati inainte de a servi.
Pofta buna!

Comentarii

roxana a spus…
Suna intr-adevar delicios, Irina. Cu o singura exceptie in ce ma priveste, si anume curry... Nu-l suport de nici un fel. Ma gandesc cum ar iesi daca l-as inlocui cu o lingurita de mustar pudra?!..

Te pup cu drag, o saptamana buna iti doresc! Si un an nou cu sanatate si multe, multe bucurii!!
Diana a spus…
E perfecta pentru perioada aceasta de dupa sarbatori ;). Draga mea Irina, te asteapta un premiu la mine.
catkitchen a spus…
Imi place enorm cum suna "salata de ianuarie " !! ;)
Haplea a spus…
La inceput nu ma omoram dupa gustul pudrei de curry. Acum imi place mult. Salata este cu siguranta delicioasa
Unknown a spus…
Interesanta combinatia de legume. Bun si curry. Dar nu la vegeta :) Putintica sare mai bine ;)
Unknown a spus…
Salut!
Ai un blog interesant. Te astept pe la mine http://filmandotherstories.blogspot.se/.
Un an nou fericit iti doresc!

P.S. Mi-ai facut pofta! :)
Trebuie sa caut neaparat germeni de soia, ca nu stiu nimic de ei. Vreau sa incerc salata, ca suna tare bine compozitia!
Aurica a spus…
cred ca eu i-as spune salata de toate lunile, la cum arata as manca in fiecare luna nu doar in ianuarie, arata bine si trebuie incercata ;)