La revedere


Mi-am spus intotdeauna ca acest blog trebuie sa reflecte ceea ce cred, ceea ce simt. Ca fiecare post trebuie sa fie bun. Nu perfect, dar bun. Si pentru asta trebuie timp.
Mi-am mai spus ca acest blog trebuie sa ma reprezinte. Macar o parte din mine. Cu bune, cu rele, cu trairi, cu sentimente, toate importante pentru mine. Azi insa imi aduc aminte ca in viata de zi cu zi sunt destul de discreta.
Mi-am mai spus ca blogul meu face parte dintr-o lume de prieteni, cu care discuti, impartasesti, dezbati, langa care esti aproape. Dar viata mea e acum in alta parte si-mi e greu sa ma impart.

Plec. Dar blogul ramane.
Cu siguranta ca am sa mai trec pe aici, blogul e doar o parte din mine, din viata mea. Dar am sa vin rar, ca la un prieten vechi, de care imi e dor, si care a insemnat mult pentru mine.
Pe curand. Multumesc.

Soufflé de morcovi cu peste fiert intre doua farfurii
(pentru doua persoane)

100 ml smantana lichida
1 lingura rasa faina
10 g unt + unt pentru forme
2 oua
1 morcov ras
50 g cascaval ras

100 g rosii cherry

2 fileuri de peste
marar
ulei de masline
2 catei de usturoi curatati

Soufflé
Preincalziti cuptorul la 200°C. Bateti albusurile spuma. Ungeti cu unt formele de soufflé. Puneti smantana la incalzit.Adaugati imediat faina si amestecati cam 5 minute pana cand smantana se ingroasa. Luati de pe foc si adaugati untul, apoi galbenusurile, unul dupa celalalt, morcovul ras si cascavalul. Amestecati bine.Adaugati albusurile, amestecand usor, de jos in sus.Varsati in forme, puneti-le la cuptor timp de 25-30 de minute.

Peste intre doua farfurii
Asa imi place sa ii spun. E o metoda veche, de student, de care mi-am adus aminte citind o carte de JF Piège.
Puneti o cratita cu apa la fiert. Frecati o farfurie cu un catel de usturoi. Ungeti farfuria cu putin ulei de masline, puneti-o pe cratita cand apa a inceput sa fiarba, puneti in centru fileul de peste, acoperiti cu o alta farfurie si lasati la fiert cam 5 minute pe fiecare parte, 10 minute in total.
Adaugati sare si piper si serviti imediat ce ati scos soufflé-ul din cuptor. Cu cateva rosii daca doriti.
Pofta buna!

Pe curand!

Comentarii

Diana a spus…
Imi va fi dor de tine, Irina.Imi va fi dor de postarile tale inedite, de retetele originale, de imaginile superbe.Sper sa revii curand. Numai bine. Te imbratisez cu drag, draga mea.
Anonim a spus…
Sanatate si numai bine va doresc!Cu siguranta imi va fi dor de originalitatea si bucuria gasita pe blog! Pe curand
Meri
Miha a spus…
Sper sa revii cat mai des! >:D<
Oana a spus…
Imi va fi dor, foarte dor de pasiunea si ineditul acestui blog... Voi lasa insa retetele deja postate sa mai indulceasca amarul. Mult success in viitor Irina, iti asteptam cu drag pasii cand acestia se vor indrepta iar inspre noi
liana a spus…
La revedere, draga Irina! Eu ma bucur ca nu spui "adio" si ma bucur ca ramane blogul aici, pentru cand o sa-mi fie dor de ceva frumos, discret, elegant ...
roxana a spus…
Desi nu pot spune ca a venit ca o foarte mare surpriza, vestea m-a intristat putin... Pe de alta parte, ma bucur ca ai decis sa te dedici complet vietii tale si acelor oameni dragi sau activitati care au nevoie de tine 100%.
E bine ca blogul ramane deschis totusi, o vie amprenta a omului Irina, sensibil si discret, uneori jucaus, alteori rafinat, intotdeauna aparte insa si de bun gust. Mereu cu o vorba buna sau dornic sa ajute la nevoie, totul la fel de discret si fara dulcegarii sentimentale artificiale.
Personal, raman cu nadejdea ca, poate, drumurile vietii ne vor aduce si fata in fata la un moment dat si cu bucuria de-a fi intalnit un om cald, care mi-a fost alaturi in momentele in care am avut mare nevoie de ajutor. Iti multumesc, Irina si mult noroc mai departe! La fel ca multora, sunt sigura, si mie imi va fi tare dor sa te citesc...
Lia a spus…
Irina,

Eu vreau sa cred ca iei doar o pauza.
Pe de alta parte te inteleg perfect.

Pentru mine esti si vei ramane ...unica...Irina .
A bientot .
Bucate Apetisante a spus…
Am tresarit cand am vazut titlul postarii...
Imi pare sincer rau ca nu mai poti posta la fel ca inainte dar cu toate astea eu voi ramane in continuare cu ochii pe tine :)
Astept urmatoarea postare chiar daca va fi cine stie cand...
Ma bucur ca nu inchizi blogul, a fost si va o inspiratie pt mine si sigur pt.multi altii.
Iti doresc numai bine!!!

Pupici tie si lui Filou !
Anonim a spus…
te citesc cu mare drag. imi pare tare tare rau. checul cu banane sau cu lamaie raman pe lista mea de favorite care ma scot mereu din incurcatura!Ani.
catkitchen a spus…
Cand am citit titlul postarii , mi-a stat inima-n loc ptr o secunda .... Am citit , apoi recitit ... imi pare rau sa aud cele spuse de tine , insa te astept cu drag oricand vei reveni ...
Deciziile trebuiesc respectate , iar eu nu pot decat sa-ti doresc tot binele din lume , alaturi de oamenii dragi tie !!
Te imbratisez cu drag , si nu in ultimul rand , pup mustaciosul cel frumos !! ;)
Unknown a spus…
Am citit poastarea ta inca de cand ai pus-o, dar cumva nu am vrut sa-ti scriu pentru ca nu vroiam sa-ti spun adio. Mi-au placut tare mult retetele tale si n-as fi vrut sa te las sa pleci. Dar inteleg pasul pe care il faci. Si de aceea sa stii ca n-o sa te uit si o sa-ti spun si eu La revedere :)
Torturi Aniversare a spus…
Pacat ca pleci. Ai niste retete superbe. Asteptam si altele de la tine. Imi pare rau !
Aura a spus…
Multumesc, Irina, pentru acest blog superb in care se vede ca ai pus atat de mult suflet, si in povesti, si in retete, si in fotografii. Iti doresc succes in tot ceea ce faci in continuare, sa ai parte de zile senine si de liniste si sa te bucuri de compania lui Filou. Si poate, cine stie, intr-o zi ti se va face dor de noi...
Haplea a spus…
Superb blogul.L-am urmarit si o sa il urmaresc in continuare cu mare drag!Numai bine iti doresc!
Maya a spus…
Eu înca astept. Respect decizia ta si o înteleg! Numai bine si sa ne "auzim" cîndva... egal cînd.

Te pup si te îmbratisez cu drag! ❤
Mediator Bucuresti a spus…
Sunt convins ca va fi si o revenire candva !
Danut Buc a spus…
Te asteptam cu drag
Casa a spus…
Imi place stilul tau ! De suflet !
Danut Buc a spus…
Ai retete buna,imi place mult,un schimb de link faci?
Anonim a spus…
Hai inapoi! :)
Anonim a spus…
Acest comentariu a fost eliminat de administratorul blogului.
Badarau Andreea a spus…
Ai retete foarte bune